Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зміни до Реєстру волонтерів: витяг тепер у кілька кліків

, опубліковано 20 листопада 2025 о 13:31

Варто інформувати, що набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.09.2025 № 494 «Про затвердження Змін до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації». Ним внесено зміни до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів АТО та/або осіб, які здійснюють заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі й стримування збройної агресії російської федерації.

Основна зміна полягає в тому, що фізична особа – благодійник, яка вже включена до Реєстру, тепер може отримати про себе витяг з Реєстру в електронній формі. Для цього потрібно надіслати запит.

Згідно з оновленими пунктами 2.2 та 2.5 Порядку, запит можна подати в електронній формі через Електронний кабінет або інші електронні комунікації. У приватній частині Електронного кабінету в режимі «Подання звітності» потрібно створити документ форми F1320601.

ДПС надсилає витяг благодійнику не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту. Витяг містить дані, визначені пунктом 1.3 розділу І Порядку.

Витяг формується та надсилається також у випадках:

  • включення благодійника до Реєстру;
  • внесення змін щодо волонтера;
  • виключення його з Реєстру.

Формування витягу здійснюється автоматично засобами Інформаційно-комунікаційної системи ДПС. Він надходить благодійнику в електронній формі та розміщується в Електронному кабінеті.

У витягу зазначається актуальна на момент його формування інформація, і він залишається чинним до внесення наступних змін до Реєстру.