Варто інформувати, що набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.09.2025 № 494 «Про затвердження Змін до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації». Ним внесено зміни до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів АТО та/або осіб, які здійснюють заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі й стримування збройної агресії російської федерації.
Основна зміна полягає в тому, що фізична особа – благодійник, яка вже включена до Реєстру, тепер може отримати про себе витяг з Реєстру в електронній формі. Для цього потрібно надіслати запит.
Згідно з оновленими пунктами 2.2 та 2.5 Порядку, запит можна подати в електронній формі через Електронний кабінет або інші електронні комунікації. У приватній частині Електронного кабінету в режимі «Подання звітності» потрібно створити документ форми F1320601.
ДПС надсилає витяг благодійнику не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту. Витяг містить дані, визначені пунктом 1.3 розділу І Порядку.
Витяг формується та надсилається також у випадках:
Формування витягу здійснюється автоматично засобами Інформаційно-комунікаційної системи ДПС. Він надходить благодійнику в електронній формі та розміщується в Електронному кабінеті.
У витягу зазначається актуальна на момент його формування інформація, і він залишається чинним до внесення наступних змін до Реєстру.