Одним із ключових завдань Центру обслуговування платників є організація роботи з обслуговування платників і надання якісних адміністративних послуг. Саме з цією метою нещодавно в приміщенні Чортківської ДПІ Головного управління ДПС у Тернопільській області платники податків мали змогу отримати електронний цифровий підпис. Кваліфіковану допомогу в оформленні пакету документів й отриманні електронних ключів платникам протягом дня надавав завідувач сектору реєстрації користувачів при Головному управлінні ДПС у Тернопільській області (управління центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС) Ігор Вадзюк. Робота проходила з дотриманням дистанції та маскового режиму.
Заступник начальника Чортківської ДПІ Головного управління ДПС у Тернопільській області Роман Рацин подякував Ігору Вадзюку за надану допомогу в отримані електронних ключів платникам податків району.
В період карантину, пов’язаного з COVID-19, популярністю користуються послуги онлайн. Саме за допомогою електронного ключа можна не виходячи з дому в зручний для вас час в режимі онлайн подати податкову звітність в органи податкової служби, інші державні органи. Також з використанням електронно-цифрового підпису є можливість користуватися новим електронним сервісом з надання електронних послуг платникам податків –персонального Електронного кабінету, який розроблено в складі системі «Податковий блок». Через Електронний кабінет платник податків має можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Зокрема, підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету, здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги, замовляти та отримувати адміністративні послуги.
Безкоштовно ЕЦП можна отримати, звернувшись до управління центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС при Головному управлінні ДПС у Тернопільській області за адресою: вулиця Білецька 1, м. Тернопіль. Електронний підпис може зберігатися у вигляді підпису ІD-картці, чи на захищеному носії (наприклад, флешці). Документи з цим підписом мають таку саму юридичну силу, як і документи підписані власноруч.
Слід нагадати, що строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить два роки з моменту їх оформлення. Також до моменту закінчення терміну дії ЕЦП їх можна продовжити в режимі on-line при умові, що данні платника залишились без змін.