Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Письмові звернення громадян розглядають своєчасно та якісно

, опубліковано 18 листопада 2020 о 09:32

Упродовж січня-жовтня 2020 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 65 письмових звернень від 67 громадян, з яких одне – колективних та 6 – анонімних.

За тематикою найбільше звернень надійшло щодо контрольно-перевірочної роботи – 31 заява. Ще 6 осіб цікавилися справлянням податку на майно, 5 заявників повідомили про відмову від отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків, стільки ж забажали отримати податкові консультації. По три заяви надійшло про ухилення від сплати податків, ліцензування певних видів господарської діяльності, справляння податку на доходи фізичних осіб. Решта звернень стосувалися подання податкової звітності, деталей справляння єдиного податку, податку на додану вартість тощо.

Усі письмові заяви податківці розглянули у встановлений законом термін. Фахівці ДПС в області надали роз’яснення 36 заявникам, ще 14 звернень отримали позитивне вирішення. Переадресували за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» три заяви, стільком заявникам відмовили у наданні інформації. Ще чотири заяви повернули авторам, а 5 – не підлягають розгляду.