Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На Тернопіллі працевлаштували 5389 найманих осіб

, опубліковано 24 вересня 2020 о 10:47

З початку цього року завдяки роз’яснювальній роботі податківців із керівниками 146 підприємств Тернопільської області, які допустили заборгованість із виплати заробітної плати та податкових платежів, 142 із них виплатили 14,7 млн грн зарплатної заборгованості. Відтак до бюджету надійшло 3,6 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 2,6 млн грн єдиного внеску.

Підвищення рівня заробітної плати сприяє зростанню надходжень до місцевих бюджетів, оскільки податок на доходи фізичних осіб є одним із основних джерел їх наповнення. Відтак податківці співпрацюють із органами місцевої влади щодо контролю за додержанням законодавства про оплату праці. Необхідну роз’яснювальну роботу провели із керівниками 94 підприємств. З них 88 підвищили рівень виплати заробітної плати своїм працівникам. Як наслідок, додаткові надходження склали 6,2 млн грн, з яких 2,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 3,4 млн грн єдиного внеску.

Аналогічна інформаційна робота проводилась із 669 суб’єктами господарювання краю. Відтак 631 із них підвищив заробітну плату працівникам, а отже, бюджети отримали майже 4 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 4,6 млн грн єдиного внеску.

Крім цього, перевірили платників податків, які виплачували заробітну плату та інші доходи громадянам з порушенням вимог податкового та іншого законодавства (єдиний внесок). З початку цього року провели 19 перевірок суб’єктів господарювання – юридичних осіб та 18 – суб’єктів господарювання фізичних осіб. За їх результатами донарахували 6,6 млн грн податків та зборів (штрафних санкцій та пені), зокрема, 4,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 486 тис. грн єдиного внеску та 351,5 тис. грн військового збору.

Завдяки активізації роз’яснювальної роботи в серпні додатково оформлено трудові відносини із 5389 найманими працівниками.