Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Лановецькій ДПІ під час тренінгу обговорили електронні та податкові новації

, опубліковано 21 жовтня 2021 о 15:16

З метою інформування платників податків про можливість зручного, дистанційного спілкування з податковою інспекцією нещодавно в приміщенні Лановецької ДПІ Головного управління ДПС у Тернопільській області відбувся тренінг на тему «Електронні сервіси ДПС – просто і зручно».

Під час зустрічі висвітлено питання переваг користування електронним кабінетом платників податків, що дозволяє працювати з органами податкової служби в режимі реального часу, не виходячи з дому. Призначення Електронного кабінету платника податків – надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Зокрема:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);

- формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;

- здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;

- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;

- оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо).

Таким чином, кабінет електронних послуг – це спілкування та листування з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення паперового навантаження, зменшення часу на отримання необхідних довідок.

Це швидко, зручно та безпечно, особливо у період карантинних обмежень.

Фахівці податкової служби детально розповіли про новий електронний сервіс – «InfoTAX», який дає можливість платникам податків отримувати інформацію в режимі реального часу про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, про результати обробки документів, про строки подання звітності та сплати податків. Звернув увагу, що для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (наприклад, Telegram) знайти «InfoTAX» (https://t.me/infoTAXbot), в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

На завершення тренінгу платникам роз’яснено основні аспекти Закону України від 15.06.2021 р. № 1539 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету». Фахівці проінформували, що таке одноразове (спеціальне) добровільне декларування, його мета, хто може ним скористатися та які активи можна відображати у декларації.

Зокрема, з метою впорядкування процесу декларування фізичних осіб та детінізації доходів останні зміни у податковому законодавстві дають можливість кожному легалізувати свої активи з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2022 року, без зазначення першоджерела їх надходження, що значно спрощує процес декларування, підвищує рівень податкової культури громадян.