Головне управління ДПС
у Тернопільській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

У Кременецькій ДПІ роз’яснюють актуальні податкові питання та навчають користуватись Е-сервісами

, опубліковано 15 липня 2021 о 14:34

Фахівці Кременецької ДПІ ГУ ДПС у Тернопільській області нещодавно провели тренінг для платників податків щодо використання електронних сервісів ДПС.

Головний державний інспектор Кременецької державної податкової інспекції  Головного управління ДПС у Тернопільській області Віктор Пачковський навчав платників податків користуватися електронними сервісами. Одним із основних таких сервісів є Електронний кабінет платника.

Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua. За цим посиланням користувачі отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Зокрема, через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості: доступ до інформації з публічних реєстрів; дані про взяття на облік платників; реєстр страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; реєстр платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги ОРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами; інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар); перегляд та друк бланків податкової звітності; заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян; контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

У приватній частині електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабінет надає доступ до наступних сервісів: персоніфікований податковий календар; перегляд облікових даних платника (детальніше в розділі Облікові дані платника); подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики (детальніше в розділі Введення звітності); перегляд та друк раніше поданої звітності (детальніше в розділі Перегляд звітності); перегляд вхідних/вихідних документів (детальніше в розділі Вхідні/вихідні документи); листування з органами ДПС (детальніше в розділі Листування з ДПС); подання заяв, запитів для отримання інформації (детальніше в розділі Заяви, запити для отримання інформації); інформація про стан розрахунків з бюджетом (детальніше в розділі Стан розрахунків з бюджетом); реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних (детальніше в розділі Реєстрація ПН/РК) та багато іншого.

Варто зазначити, що робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (http://acskidd.gov.ua/).