З метою інформування платників податків про можливість зручного, дистанційного спілкування з податковою інспекцією нещодавно в приміщенні Кременецької ДПІ Головного управління ДПС у Тернопільській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Платникам податків про електронні сервіси».
На запитання платників податків відповідала Наталія Лукащук – заступник начальника Кременецької ДПІ Головного управління ДПС у Тернопільській області.
Під час «гарячої лінії» фахівець податкової служби розказала платникам, що наразі найпопулярнішим сервісом і засобом для спілкування є «Електронний кабінет платника», який поєднує в собі ряд можливостей (сплата податків, подання звітності, заяв, декларацій в режимі онлайн). Цей сервіс знаходиться у відкритому доступі, його легко знайти за допомогою пошукових систем, задавши запит «Електронний кабінет ДПС». Крім того, вхід можна здійснити, перейшовши за посиланням cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Заступниця начальника ДПІ розповіла, що просто, швидко та доступно, скориставшись електронним сервісом «InfoTAX» через месенджери Telegram та Viber, платники податків отримали можливість дізнатись про: стан розрахунків з бюджетом; реєстраційні та облікові дані; про результати обробки документів; про строки подання звітності та сплати податків.
А вже незабаром сервіс буде доповнено новим функціоналом, а саме: передзаповнення звітності платниками єдиного податку; перехід до сплати податків у «два кліки»; оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.
Наталія Лукащук також наголосила, що для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (наприклад, Telegram) знайти «InfoTAX» (https://t.me/infoTAXbot), в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.