Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про подання звітності через Електронний кабінет – на «гарячій лінії»

, опубліковано 07 грудня 2020 о 11:13

У Тернопільській Державній податковій інспекції ГУ ДПС у Тернопільській області відбулась «гаряча лінія» на тему «Подання звітності через Електронний кабінет».

На питання платників відповідала заступниця начальника ДПІ – начальниця відділу електронних сервісів Тернопільської ДПІ Головного управління ДПС у Тернопільській області Любов Воловоденко.

Наводимо питання, які цікавили додзвонювачів під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія», та відповіді на них.

Питання: Як платнику здійснити приєднання до Договору про визнання електронних документів при зміні кваліфікованого електронного підпису?

Любов Воловоденко: Приєднання до Договору про визнання електронних документів при зміні кваліфікованого електронного підпису відбувається після прийняття в ДПС першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі.

Питання: Як подати уточнюючу декларацію в електронному вигляді?

Любов Воловоденко: Уточнюючу декларацію слід подати в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету. Користувачем обирається звітний (податковий) період, за який уточнюються звітний рік та тип звітного періоду. Наприклад, І квартал, чи півріччя. При цьому, дані у рядку 2 заголовної частини уточнюючої Декларації про звітний (податковий) період (за який подається уточнююча декларація) заповнюються в автоматичному режимі, а у рядок 3 заголовної частини уточнюючої декларації користувачем в обов’язковому порядку вносяться дані про звітний (податковий) період, який уточнюється, аналогічні даним з рядка 2 заголовної частини документа.

Питання: Чи можна кваліфікований сертифікат відкритого ключа, отриманий керівником, чи головним бухгалтером юридичної особи, використати для подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичною особою в електронному вигляді?

Любов Воловоденко: Tак, кваліфікований сертифікат відкритого ключа, отриманий посадовою особою (керівником, чи головним бухгалтером) юридичної особи, можна використати для подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичної особи в електронному вигляді.

Питання: Як розрахувати кількість аркушів додатків до податкової декларації з податку на прибуток підприємств в електронному вигляді та чи передбачена відповідальність за незаповнення або невірне заповнення поля «Додатки на __ арк.»?

Любов Воловоденко: При поданні додатків до податкової декларації з податку на прибуток підприємств заповнюється поле «Додатки на __ арк.», в якому при заповненні декларації в електронному вигляді зазначається сумарна кількість візуально відокремлених сторінок додатків до неї, інформація про які міститься у полі «Наявність додатків» цього документа.

Враховуючи те, що заповнення поля «Додатки на __ арк.» декларації носить інформаційний характер, відповідальність за його незаповнення або невірне заповнення не передбачена.

Питання: Яким чином повідомити про зміну кваліфікованого електронного підпису головного бухгалтера?

Любов Воловоденко: Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, направляється повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису. Для цього у приватній частині Електронного кабінету необхідно обрати режим «Введення звітності», або режим «Заяви, запити для отримання інформації» – оберіть період створення документу: за замовчуванням поточний місяць та використайте пункт «+Створити». Із переліку документів оберіть ідентифікатор форми J1391103, далі пункт «+Створити». Заповнюються необхідні поля у табличній частині «Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи», «Реєстраційний номер», «Посада» та «Тип підпису» (у даному випадку – «бухгалтер»).

У полі «Виконавець» треба вказати посаду керівника організації, його прізвище, ім’я, по батькові, заповнити поле «Контактний телефон» та підписати.

Звертаю увагу! Спершу повідомлення підписується ключем співробітника, дані якого вказані в табличній частині повідомлення. Після цього – сертифікатом керівника та печаткою за наявності і підлягає відправленню.

Після отримання квитанції №2 про прийняття документу можна користуватись новими сертифікатами. Важливо: при зміні сертифіката керівника, повідомлення на осіб, яким делеговано право підпису, направляється і у тому випадку, якщо їхні сертифікати були сформовані раніше, ними уже користувалися і термін дії їх не закінчився.