Протягом січня-червня 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 230 звернень громадян, з яких 97 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 110 – поштою, від міністерства та інших органів влади – 18, від інших установ, організацій – 5.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме щодо інформування про ухилення від сплати податків – 23 звернення (10%), контрольно-перевірочна робота – 23 звернення (10%), щодо сплати місцевих податків, в тому числі податок на майно – 140 звернень (61%), реєстрація та облік платників податків – 10 звернень (4%), податкова звітність – 9 звернень (4%), єдиний соціальний внесок – 4 звернення (2%), з інших питань – 21 звернення (9%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 201 звернення (87% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 50 звернень, вирішено позитивно – 145 звернень, 6 звернень – не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Упродовж січня-червня 2025 року надійшло 6 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень:3 звернення від пенсіонерів, 1 звернення від військовослужбовця, по 226 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 1 звернення від учасника бойових дій, 1 звернення від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 звернення від учасників війни, 1 звернення від ветерана військової служби, по 225 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.