За січень-травень 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 166 звернень громадян, з яких 65 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 81 – поштою, від міністерства та інших органів влади – 16, від інших установ, організацій - 4.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 16 звернень ( 10 %), контрольно-перевірочна робота – 18 звернень ( 11%), щодо сплати місцевих податків, в тому числі податок на майно – 97 звернень ( 58%), податкова звітність – 7 звернень ( 4%), єдиний соціальний внесок – 3 звернення ( 2%), з інших питань – 25 звернень ( 15%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 155 звернень ( 93% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 35 звернень, вирішено позитивно 113 звернень, 6 звернень не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня – травня 2025 року надійшло 6 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень: 2 звернення від пенсіонерів, 1 звернення від військовослужбовця, по 163 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 1 звернення від учасника бойових дій, 1 звернення від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 звернення від учасників війни, 1 звернення від ветерана військової служби, по 161 зверненню категорія авторів звернень не визначена.