За січень-березень 2024 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 29 звернень громадян, з яких 10 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 12 – поштою, від інших органів, установ, організацій – 7.
Громадяни звертаються з питаннями, що стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 11 звернень (38%), контрольно-перевірочної роботи – 11 звернень (38%), з інших питань – 7 звернень (24%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 25 звернень (86% від усіх звернень), по 4 зверненнях термін розгляду не настав. За результатами розгляду звернень дано роз’яснення по 14 зверненнях, вирішено позитивно 9 звернень, 2 звернення не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-березня 2024 року надійшло 2 анонімних звернення. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень – 1 звернення від пенсіонера, по 28 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 1 звернення від ветерана військової служби, 1 від учасника бойових дій, по 27 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.