За 8 місяців 2023 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 79 звернень громадян, з яких 16 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 35 – поштою, 22 – наручно, 5 – від інших установ та 1 звернення – засобами телефонного зв’язку.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, найпоширеніші з них: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 35 звернень (44%), щодо сплати податків – 24 звернення (30%), 6 звернень щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (8%), та з інших питань – 14 звернень (18%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 72 письмових звернень (91 % від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення та вирішено позитивно – 61 звернення, 11 звернень – не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян». По 7 зверненнях термін виконання в звітному періоді не настав.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-серпня 2023 року надійшло 11 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень – соціальний стан не визначено.