За 6 місяців 2023 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 49 звернень громадян, з яких 9 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 22 – поштою, 14 – наручно, 2 – від інших установ та 1 звернення – засобами телефонного зв’язку.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, найпоширеніші з них такі:
- щодо інформування про ухилення від сплати податків – 18 звернень (37 %);
- щодо сплати податків – 15 звернень (31 %);
- 6 звернень щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (12 %);
- з інших питань – 10 звернень (20 %).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 47 письмових звернень (96% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень дано роз’яснення та вирішено позитивно – 39, 8 звернень – не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян». По 2 зверненнях термін виконання в звітному періоді не настав.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-червня 2023 року надійшло 8 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.