Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чому після подання заяви за ф. № 5ДР не оновлюються дані в держреєстрах і куди звертатися фізичній особі?

, опубліковано 27 листопада 2025 о 11:17

Якщо у даних фізичної особи містяться розбіжності з даними, наявними у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (Державний реєстр), особі необхідно звернутись для проведення перевірки своїх даних до ДПС. Під час звернення громадян до контролюючих органів здійснюється перевірка реєстраційних даних особи у Державному реєстрі на підставі документа, що посвідчує особу, та у разі необхідності, з метою актуалізації даних про особу, на підставі поданої фізичною особою заяви за ф. № 5ДР, вносяться зміни до Державного реєстру.

Якщо дані у Державному реєстрі збігаються з даними діючого документа, що посвідчує особу, особі необхідно з’ясувати, які саме дані про особу були зазначені у запиті на проведення верифікацій / ідентифікації (запит ДРАЦС, НСЗУ, ПФУ тощо): «Прізвище», «Ім’я», «По батькові», «Дата народження», «Місце проживання», «Документ, що посвідчує особу (серія (за наявності), номер, дата видачі, ким видано)», якщо дані в запиті не відповідають даними діючого документа, що посвідчує особу, необхідно виправити розбіжності у даних, які наявні реєстрах / інформаційних системах суб’єкта електронної взаємодії (ДРАЦС, НСЗУ, ПФУ тощо) та після чого сформувати новий запит до ДПС.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР) за покликанням https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43715