З початку року фахівці підрозділів Головного управління ДПС у Тернопільській області надали платникам податків 68 753 адміністративні послуги.
Найчастіше жителі області зверталися по:
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) – 27 483 звернення (40%);
- відомості про доходи з Держреєстру – 10 562 фізичним особам (15,4%);
- витяги з реєстру платників єдиного податку – 7 100 (10,3%);
- довідки про відсутність податкового боргу – 2 823 (4,1%).
Актуальний перелік послуг, адреси центрів обслуговування платників, графік роботи та контакти доступні на субсайті Головного управління ДПС у Тернопільській області https://tr.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/
Проте все більше громадян обирають для отримання послуг від ДПС зручні онлайн-сервіси. Завдяки Електронному кабінету та мобільному застосунку «Моя податкова» можна отримати більшість послуг дистанційно. Це означає:
- миттєві повідомлення на e-mail про нові документи;
- цілодобовий доступ до архіву всіх звернень;
- мінімум бюрократії та максимальна ефективність.
Скористайтеся перевагами електронних сервісів вже сьогодні.