У межах виконання Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року податкова служба Тернопільщини послідовно впроваджує заходи з підвищення доступності сервісів та послуг для всіх громадян.
Головне управління ДПС у Тернопільській області прагне, щоб кожен громадянин і підприємець мав можливість швидко та зручно отримати податкові послуги, незалежно від своїх потреб чи фізичних можливостей.
Особлива увага приділяється облаштуванню Центрів обслуговування платників:
- забезпечено доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення;
- встановлено пандуси, тактильні вказівники та вивіски зі шрифтом Брайля;
- обслуговування таких відвідувачів здійснюється позачергово, з обов’язковим супроводом модератора ЦОП на всіх етапах отримання послуг.
Водночас податкова служба робить акцент на розвитку дистанційних сервісів.
Сьогодні кожен має вільний доступ до:
- вебпорталу ДПС;
- вебсайту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС;
- Контакт-центру ДПС.
Ці ресурси адаптовані для людей із порушенням зору та надають можливість отримати професійні консультації з питань оподаткування у зручному форматі.
Податкова безбар’єрність – це коли зручно всім без винятку. Ми прагнемо, щоб кожна людина почувалася впевнено і мала можливість обирати – скористатися онлайн-сервісами чи отримати підтримку в Центрі обслуговування платників.
Податкова служба Тернопільщини – поруч із кожним.
І онлайн. І офлайн.