Помилки у платіжках часто призводять до того, що кошти громадян потрапляють у «нез’ясовані надходження» й не зараховуються до бюджету. Щоб цього уникнути, у Головному управлінні ДПС у Тернопільській області відбулася «гаряча лінія» за участю начальниці управління економічного аналізу Наталії Стецько.
Про що запитували платники?
Під час прямого спілкування громадян найбільше цікавило:
· які саме реквізити обов’язково треба перевіряти перед підтвердженням платежу;
· як діяти, якщо кошти вже помилково пішли не за призначенням;
· чи можна сплатити податок за іншу особу та які дані потрібно вказати;
· як швидко перевірити факт зарахування коштів.
Які роз’яснення надала податкова служба?
· при оплаті через мобільний застосунок банки автоматично підтягнуть дані, але відповідальність за їх правильність все одно несе платник;
· у реквізитах обов’язково має бути правильно зазначений податковий номер та ПІБ того громадянина, за якого здійснюється платіж;
· після сплати коштів наступного дня можна перевірити їх зарахування у приватній частині Електронного кабінету;
· якщо сталася помилка – її можна виправити, звернувшись до податкової служби із заявою про уточнення платежу.
Результати «гарячої лінії»
Годинне спілкування показало:
- найбільше питань виникає у громадян при сплаті податків у касах банків;
- помилки трапляються здебільшого у призначенні платежу (не вказують код виду сплати 101 або роблять занадто загальний опис);
- завдяки консультаціям кілька платників змогли одразу уточнити свої ситуації та отримали алгоритм дій, щоб їх кошти були зараховані правильно;
- громадяни відзначили зручність пам’ятки, яку підготувала податкова служба.Наприкінці спілкування Наталія Стецько запросила платників при потребі та нагоді відвідати Офіс податкових консультантів у Тернополі. Це сучасний сервісний простір податкової служби, створений для того, щоб допомагати громадянам та бізнесу у вирішенні практичних питань оподаткування.
У офісі можна отримати:
· індивідуальні консультації щодо правильності заповнення реквізитів та сплати податків;
· роз’яснення складних ситуацій, коли кошти були помилково перераховані чи потрапили у «нез’ясовані надходження»;
· допомогу в оформленні заяв, повідомлень чи пояснень до податкової служби;
· інформацію про сервіси Електронного кабінету, які дозволяють перевіряти власні податкові зобов’язання онлайн.
Фахівці офісу працюють у зручному форматі та готові надати підтримку як фізичним особам, так і підприємцям. Саме тут можна отримати практичні поради, що дозволяють уникати помилок у майбутньому та заощаджувати час.