Якщо всі працівники перебувають у відпустці без збереження заробітної плати і протягом звітного періоду їм не нараховувався дохід – формувати та подавати додаток 4ДФ не потрібно. 
    Відповідно до Податкового кодексу України (п.п. «б» п. 176.2 ст. 176) податкові агенти зобов’язані подавати Податковий розрахунок лише у разі нарахування доходу фізичним особам або єдиного внеску протягом звітного періоду. 
    Згідно з Порядком, затвердженим Наказом Мінфіну № 4, додаток 4ДФ включається до розрахунку, коли були фактичні нарахування доходу за ознакою "101" (тобто зарплата або прирівняні виплати). 
    Якщо в періоді не було жодних виплат, 4ДФ подавати не потрібно, навіть якщо працівники офіційно залишаються у штаті. 
    Нагадаємо, що Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 із змінами та доповненнями затверджені форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.