У Головному управлінні ДПС у Тернопільській області нещодавно відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему використання електронних сервісів ДПС. На актуальні запитання платників податків відповідав начальник управління податкових сервісів Руслан Крисоватий.
Під час телефонного спілкування посадовець акцентував увагу на «Електронному кабінеті», як на найбільш затребуваному та захищеному онлайн-сервісі. За його словами, кабінет забезпечує персоналізований доступ до податкової інформації та значно спрощує взаємодію з податковою службою.
Розповів про можливості сервісу, які включають подання та перегляд електронної звітності; контроль стану розрахунків з бюджетом; реєстрацію програмних РРО; отримання довідок про доходи; перегляд податкових повідомлень-рішень щодо майнових податків; сплату податків та зборів безпосередньо через кабінет; автоматичну перевірку заповненої звітності на помилки; отримання Витягу щодо стану розрахунків за окремими роками та платежами, включаючи ЄСВ.
Окремо Руслан Крисоватий звернув увагу додзвонювачів на сервіс «Е-повідомлення», який повідомляє платників про випадки помилкової або надміру сплаченої суми податків і ЄСВ. Таке повідомлення можна знайти в «Електронному кабінеті» у розділі «Вхідні/вихідні документи», а також через сервіс InfoTAX.
Чат-бот InfoTAX – це віртуальний помічник, який працює у Viber. Він дозволяє миттєво отримати повідомлення про наявний борг, перевірити стан розрахунків з бюджетом, дізнатися актуальну податкову інформацію.
Багатьох цікавило застосування мобільного застосунку «Моя податкова», адже саме за допомогою смартфона можна оперативно дізнатися чи є податковий борг, які податкові зобов’язання були погоджені. У додатку, в розділі «Мої дані», зібрана повна інформація про стан розрахунків із бюджетом. Доступна функція оплати податків – просто, зручно і без черг.
Вкотре податківець рекомендував фізичним особам-підприємцям перевіряти інформацію про свої фінансові зобов’язання перед державою через портал «Дія». Завдяки інтеграції з податковою системою, у кабінеті підприємця відображається актуальна інформація про стан розрахунків та наявну заборгованість.
Під час годинного спілкування додзвонювачі почули, що до електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue.
Також попередній запис на отримання послуг у ЦОП доступний через Контакт-центр ДПС за телефоном 0800 501 007.
Саме цифрові сервіси ДПС дозволяють не лише контролювати податкові зобов’язання, а й вчасно реагувати на можливі борги, уникаючи штрафів і блокування рахунків.
Нагадуємо, що за консультаціями стосовно отримання адміністративних послуг, практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС платники податків можуть звернутися до фахівців за телефоном (0352) 43 46 42.