Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як неприбутковій організації оформити Витяг з Реєстру через Електронний кабінет та отримати його на папері

, опубліковано 14 травня 2025 о 11:05

Відповідно до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 (Порядок № 440), неприбуткова організація може отримати витяг із Реєстру неприбуткових установ та організацій, подавши запит.

Запит про отримання витягу з Реєстру (Запит) подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації. Усі розділи запиту підлягають заповненню.

У запиті зазначається код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі, та повинен бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.

Неприбуткова організація може подати запит на отримання витягу з Реєстру через інтернет – в електронній формі. Для цього потрібно дотримуватись вимог законів про електронні документи та електронну ідентифікацію.

Після надходження запиту податковий орган безкоштовно надає витяг з Реєстру протягом трьох робочих днів. Витяг надається за спеціальною формою (Додаток 4) і містить актуальні дані про організацію, визначені Порядком № 440. Якщо інформації в Реєстрі немає – податкова надсилає повідомлення про це (Додаток 5).

Отриманий витяг є чинним, поки не буде змінено дані про організацію в Реєстрі.

Якщо запит на витяг подано в електронному вигляді, податкова надсилає готовий витяг на ту ж електронну адресу, з якої прийшов запит. Документ підписується електронною печаткою та надсилається у встановлений триденний строк.

Для обрання способу отримання Витягу заповнюється поле «Спосіб отримання витягу». При цьому залежно від способу подання Запиту проставляється позначка «х» або «+».

На вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів/Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для юридичних осіб розміщені електронні форми Запиту та Витягу за ідентифікаторами:

J1305001 – Запит;

J1405001 – Витяг.

Якщо неприбуткова організація подає запит на витяг в електронній формі (відповідно до законів про електронні документи та електронну ідентифікацію), у полі «Спосіб отримання витягу» потрібно вибрати варіант «електронною поштою».

У цьому випадку відповідь (витяг або повідомлення про відсутність даних) надійде на ту електронну адресу, з якої було надіслано запит.

Якщо ж запит подається у паперовій формі (особисто або поштою), у полі про спосіб отримання слід вказати «безпосередньо у контролюючому органі». У такому випадку витяг або повідомлення потрібно буде отримати особисто в податковому органі, до якого було подано запит.

Отож представник неприбуткової організації чи уповноважена на це особа не може отримати Витяг у паперовому вигляді, якщо запит надіслано через Електронний кабінет, оскільки положенням п. 12 прим. 1 Порядку № 440 передбачено надсилання Витягу на адресу електронної пошти, з якої надійшов Запит.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР) за покликанням https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43023.