Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безкоштовний електронний підпис за 10 хвилин: понад 9,5 тисяч сертифікатів уже видано з початку року

, опубліковано 02 травня 2025 о 11:12

Протягом січня-квітня цього року фахівцями відділу реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Тернопільській області видано платникам 9554 сертифікати електронного підпису.

Це на 2990 більше, ніж за аналогічний період 2024 року, коли було видано 6564 сертифікати, що свідчить про зростання попиту на електронні послуги та активну цифровізацію серед мешканців області.

Сертифікат електронного підпису надає змогу:

· підписувати документи в електронному вигляді;

· користуватися онлайн-сервісами органів державної влади;

· здійснювати реєстрацію на офіційних порталах;

· працювати в Електронному кабінеті платника податків та мобільному застосунку «Моя податкова».

Надання електронного підпису від ДПС є безкоштовною послугою, а процедура отримання займає не більше 10 хвилин.

Як отримати електронний підпис:
1. Ознайомтеся з умовами надання кваліфікованих електронних довірчих послуг на сайті ca.tax.gov.ua у відповідному розділі.

2. Підготуйте необхідні документи (перелік – на сайті).

3. Завітайте до одного з пунктів реєстрації з оригіналами документів:

- м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, Центр обслуговування платників, каб. 122;

- м. Чортків, вул. Шевченка, 23, Чортківська ДПІ.

4. Візьміть із собою носій для запису ключа (захищений носій, флеш-накопичувач або CD/DVD).

Користуйтеся перевагами електронного підпису для зручної та ефективної взаємодії з податковими органами.