Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Забезпечити якісний супровід платників – завдання консультаційного центру

, опубліковано 21 березня 2025 о 13:34

У Головному управлінні ДПС у Тернопільській області з початку року здійснено комплекс заходів для покращення взаємодії між податковою службою та бізнесом. Розуміючи важливість своєчасної реєстрації податкових накладних та зважаючи на проблемні питання платників, за дорученням Голови  ДПС України Руслана Кравченка, працює консультаційний центр з питань опрацювання причин зупинення реєстрації ПН/РК.

Щотижня фахівці ГУ ДПС у Тернопільській області проводять зустрічі з представниками реального бізнесу та обговорюють найгостріші питання роботи СМКОР.

Під час таких зустрічей працівники консультаційного центру, попередньо проаналізувавши проблему, надають роз’яснення чи рекомендації та  спільно з представниками бізнесу обговорюють шляхи вирішення.

Нагадуємо, що податкова служба відкрита до діалогу і завжди готова допомогти у вирішенні питань, пов’язаних із реєстрацією податкових накладних.

Тож, якщо виникають питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, врахування/неврахування таблиць даних платника податку та відповідності/невідповідності критеріям ризиковості платника податку чи інші питання, які стосуються роботи СМКОР, доцільно зателефонувати за номерами +38(098) 423-83-26, +38(0352) 43-46-06, +38(0352) 43-46-29, +38(0352) 43-46-23, +38(0352) 43-46-26 чи завітати до податкового відомства за адресою м. Тернопіль, вул. Білецька, 1 у зручний час.

Також для інформаційної підтримки платників доступні канали зв’язку з податковою області: Електронний кабінет, офіційні електронні скриньки, комунікаційна платформа, номери «гарячих ліній». Актуальні новини та роз’яснення можна знайти на субсайті ГУ ДПС у Тернопільській області та офіційній сторінці у Facebook.