Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про електронне листування з контролюючими органами розповіли у ДПС області

, опубліковано 12 серпня 2024 о 10:15

У Головному управлінні ДПС у Тернопільській області нещодавно відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо листування платників податків з контролюючими органами в електронній формі через Електронний кабінет. На запитання платників податків відповідав начальник управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Тернопільській області Михайло Манастирський.

Під час годинного спілкування посадовець нагадав, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». А це значно пришвидшує процес спілкування щодо оперативної інформації.

Посадовця запитували, що потрібно для електронного спілкування. Де податківець зазначив, що потрібно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. 

Якщо платник податків не подав таку заяву, то листування з платником податків здійснюється шляхом надсилання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику).

Михайло Манастирський під час телефонного спілкування звернув увагу, що платник податків один раз протягом року може надіслати до контролюючого органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.

Запитували, як технічно подати заяву про бажання/відмову отримувати документ через Електронний кабінет, про дату вручення платнику податків документа.

Важливим моментом є те, що платники податків мають можливість подати заяву про бажання отримувати документи (в тому числі і податкові вимоги) через Електронний кабінет, що дозволить оперативний обмін інформацією та пришвидшить, зокрема, погашення податкового боргу.

Податківець нагадав додзвонювачам, що в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області функціонує телефон «гарячої лінії» з питань податкового боргу та заборгованості з ЄВ (0352)434635.

Також для платників працює такий формат спілкування, як Комунікаційна податкова платформа tr.ikc@tax.gov.ua  

Під час телефонної розмови платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали вичерпні відповіді та роз’яснення згідно з нормами чинного законодавства.