За січень-вересень 2022 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 51 звернення громадян, 15 з них надійшло засобами електронного зв’язку та 36 – поштою.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики, найпоширеніші з них стосуються контрольно-перевірочної роботи – 19 звернень (37%), інформування про ухилення від сплати податків – 17 звернень (33%) та 15 з інших питань (30%).
Станом на початок жовтня ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 45 письмових звернень (88% від загальної кількості). За результатами розгляду звернень дано роз’яснення та вирішено позитивно 40 звернень, 2 – повернено авторові відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян», 3 – не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». По 6 зверненнях термін виконання в звітному періоді не настав.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж 9 місяців 2022 року надійшло 3 анонімних звернення. Колективних та масових звернень не надходило.