При зміні даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків (прізвища, місця реєстрації тощо), фізичній особі необхідно подати заяву за ф. №5ДР (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822):
– до податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;
– до будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.
Для заповнення Заяви за ф. №5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія – необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.
Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:
– до 3-х робочих днів – при зверненні до податкового органу за місцем проживання;
– до 5-ти робочих днів – при зверненні до будь-якого податкового органу.
Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, видається за умови пред’явлення податковому органу, до якого подавалась Заява за ф. №5ДР, паспорта з відміткою про місце реєстрації та, при необхідності, документа (довідки) про реєстрацію місця проживання/перебування.