Протягом січня-листопада 2021 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 137 письмових звернень від 157 громадян (в тому числі 3 колективних та 18 анонімних).
Із загальної кількості звернень, отриманих у 2021 році, 39 надійшло поштою, 71 – засобами електронного зв’язку, 27 звернень подані через Центр обслуговування платників.
Письмово до органів ДПС області звернулися 148 громадян, соціальний стан авторів звернень не визначено.
Всі отримані письмові звернення розглянуто у встановлений законом термін. Фактів розгляду звернень, виконаних з порушенням законодавчо встановленого терміну, не встановлено.
За результатами розгляду письмових звернень, фахівцями ГУ ДПС у Тернопільській області надано роз’яснення по 60 зверненнях (43,8%); вирішено позитивно 9 звернень (6,6%) громадян; 7 звернень (5,1%) надіслано за належністю, відповідно до ст.7 ЗУ „Про звернення громадян”; 11 звернень (8,0%) повернуто заявнику відповідно до ст.5 ЗУ „Про звернення громадян”; на 30 звернень надано відмову (21,9%); 20 звернень (14,6%) не підлягає розгляду, відповідно до ст.8 ЗУ „Про звернення громадян”.