Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд письмових звернень громадян: своєчасно та якісно

, опубліковано 15 грудня 2020 о 10:29

Впродовж січня-листопада 2020 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 69 письмових звернення від 71 громадянина, з яких одне – колективних та 7 – анонімних.

Письмово до органів ДПС області звернулися 9 пенсіонерів, 3 підприємці, безробітний та інвалід першої групи та 55 осіб, соціальний стан яких не визначено.

За тематикою найбільше звернень надійшло щодо контрольно-перевірочної роботи – 33 заяви. Ще 6 осіб з’ясовували нюанси податкового законодавства, стільки ж повідомили про відмову від отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків та деталями нарахування та сплати майнових платежів. По три заявники інформували про ухилення від сплати податків та щодо ліцензування певних видів діяльності. Цікавились наші краяни і поданням звітності, виконанням судових рішень тощо.

Фахівці ГУ ДПС в області надали роз’яснення 37 заявникам, ще 14 – вирішили позитивно, ще три звернення перенаправили за належністю відповідно до ст.7 Закону України „Про звернення громадян”, стільком надали відмову. Авторам податківці повернули чотири заяви, а 6 – не підлягають розгляду.