Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд письмових звернень громадян: своєчасно та відповідно до законодавства

, опубліковано 13 серпня 2020 о 09:41

Упродовж січня-липня 2020 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 52 письмових звернення від 54 громадян, з яких одне колективне та 4 – анонімних.

Більшість заяв адресати відправили поштою – 35. Засобами електронного зв’язку надійшло 17 звернень.

Письмово до податкової служби Тернопільщини звернулися 7 пенсіонерів, два підприємці, державний службовець, а також 42 особи, соціальний стан авторів яких не визначено.

Найчастіше заявники цікавились контрольно-перевірочною роботою – 23 заяви, ще 5 осіб звернулись за консультацією з питань податкового законодавства, стільки ж – щодо відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків. По три звернення надійшло щодо ліцензування певних видів господарської діяльності, податку на майно, податку на доходи з фізичних осіб. Були й такі, хто інформував про ухилення від сплати податків, – 2 звернення. Заявники також з’ясовували деталі нарахування та сплати єдиного внеску, податку на додану вартість, єдиного податку, подання податкової звітності, виконання судових рішень, порядку реєстрації та обліку тощо.

Всі письмові звернення податківці розглянули у встановлений законом термін. Вони надали 27 роз’яснень, 11 заяв вирішили позитивно, 4 звернення не підлягають розгляду. Три заяви надавачі інформації надіслали за належністю, стільком же відмовили. Повернули авторам та перебувають на виконанні ще по два звернення.