Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На Тернопільщині кількість податкових перевірок зменшилась на третину

, опубліковано 27 квітня 2020 о 11:07

Упродовж січня-березня 2020 року фахівці управління податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у Тернопільській області провели 58 перевірок суб’єктів господарювання – юридичних осіб, що на 30 відсотків або 25 перевірок менше, ніж минулоріч. Так, кількість планових перевірок скоротилась на 5, а позапланових – на 20.

За порушення податкового законодавства донараховано 21 млн 957 тис. грн платежів.

Загалом у першому кварталі донараховано 28 млн 518 тис. грн узгоджених грошових зобов’язань, що на 3 млн 271 тис. грн більше, ніж у січні-березні 2019 року. Показник рівня узгодженості донарахованих сум за актами документальних перевірок цього року склав 100 відсотків, що на 13,8 відсотка більше, ніж минулоріч.

У січні-березні цього року працівники підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями провели 88 перевірок суб’єктів господарювання. Порівняно з аналогічним періодом минулого року їхня кількість зменшилась на 45. За порушення нарахували 663 тис. грн штрафних (фінансових) санкцій. На початок квітня до бюджету вже надійшло 310 тис. гривень.

Для здійснення контролю за суб’єктами господарської діяльності, які реалізовують алкогольні напої та тютюнові вироби на території області, працівники підрозділу провели 62 фактичні перевірки. За результатами проведених перевірок застосовано 351 тис. грн штрафних (фінансових) санкцій.

Принагідно нагадуємо, що встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня по 31 травня 2020 року. Винятком є:  документальні позапланові перевірки з підстав відшкодування податку на додану вартість, а також фактичних перевірки в частині порушення вимог законодавства щодо обліку, ліцензування, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального та спирту платниками; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками тощо.