Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд письмових звернень громадян: своєчасно та якісно

, опубліковано 21 грудня 2019 о 10:15

Впродовж січня-листопада 2019 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 117 письмових звернень від 136 громадян, з яких 6 – колективних та 7 – анонімних. Порівняно з аналогічним періодом минулого року їхня кількість зросла на 6 заяв.

Письмово до органів ДПС області звернулися 6 пенсіонерів, 5 підприємців, 2 безробітних, та 123 громадяни, соціальний стан яких не визначено.

За тематикою найбільше звернень надійшло щодо контрольно-перевірочної роботи – 62 звернення, про ухилення від сплати податків інформували 20 заявників, по 6 заяв надійшло щодо відмови від отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків та консультації з податкового законодавства. Ліцензування підприємницької діяльності та адміністрування єдиного соціального внеску порушували відповідно четверо та три заявники тощо.

Із усіх отриманих заяв у встановлений законом термін розглянули 110 звернень, ще 7 – на виконанні, оскільки термін розгляду їх ще не настав. Фахівці територіальних органів ДПС Тернопільської області надали роз’яснення 51 заявнику, ще 6 звернень перенаправили за належністю відповідно до ст.7 Закону України „Про звернення громадян”, 7 – ще на розгляді.