Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Письмові звернення громадян розглядають своєчасно та якісно

, опубліковано 15 листопада 2019 о 10:05

Упродовж січня-жовтня 2019 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 100 письмових звернень від 119 громадян, з яких 6 – колективних та 7 – анонімних.

За тематикою найбільше звернень надійшло щодо контрольно-перевірочної роботи – 51 заява, про ухилення від сплати податків інформували 18 заявників. Ще 6 осіб повідомили про відмову від отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 5 – забажали отримати податкові консультації, 4 цікавились ліцензуванням певних видів господарської діяльності, а троє – адмініструванням єдиного соціального внеску. По дві заяви надійшло щодо справляння акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб, реєстрації та обліку платників. Решта звернень стосувалися митного оформлення товарів та транспортних засобів, подання податкової звітності, деталей податкового боргу, єдиного податку, податку на майно тощо.

Із отриманих 100 письмових заяв у встановлений законом термін розглянули 99, ще одна заява – на виконанні, оскільки термін розгляду її ще не настав. Фахівці територіальних органів ДПС Тернопільської області надали роз’яснення 46 заявникам, ще 42 звернення отримали позитивне вирішення. Перенаправили за належністю відповідно до ст.7 Закону України „Про звернення громадян” 4 заяви, а 5 – не підлягають розгляду. Крім цього, двом заявникам відмовили у наданні інформації.