Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд письмових звернень громадян – своєчасно та якісно

, опубліковано 20 вересня 2019 о 10:07

У січні-серпні  2019 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 81 письмове звернення, із яких 5 колективних.

Письмово до обласного податкового відомства звернулися по чотири пенсіонери та підприємці, двоє безробітних, а також 89 громадян, соціальний стан яких не визначено.

За тематикою найбільше звернень надійшло щодо контрольно-перевірочної роботи – 44 звернення. Про ухилення від сплати податків інформували 10 заявників. По 5 заяв надійшло щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків та консультації з питань податкового законодавства, ще три заявники цікавились ліцензуванням певних видів господарської діяльності тощо.

Із отриманих письмових звернень розглянуто у встановлений законом термін 78 заяв, ще 3 звернення – на виконанні, оскільки термін їх розгляду ще не настав.