Надання практичної допомоги платникам податків щодо використання електронних сервісів ДПС, зокрема Електроного кабінету, є одним із пріоритетних напрямків роботи Лановецької ДПІ.
На порядку денному таких консультацій – освоєння платниками порядку подання документів для реєстрації платником спрощеної системи оподаткування, здійснення контролю за своєчасною сплатою податків, обліковими даними платників, а також порядку подання документів для отримання податкової знижки. Також фізичних осіб-підприємців ознайомлюють з порядком використання РРО/ПРРО при здійсненні розрахункових операцій, із змінами в заповненні реквізитів платіжних документів в умовах дії міжнародного стандарту ISO 20022.
Платникам надається кваліфікована практична допомога щодо використання електронних сервісів ДПС України, зокрема Електронного кабінету платника.
Основними перевагами використання електронних сервісів ДПС України є економія робочого часу платника податків, відсутність необхідності купувати бланки звітних документів, уникнення черг, оновлення версій документів звітності, оперативність отриманої інформації, підтвердження подання звітності, постійне оновлення програмного забезпечення, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
Також платникам надають консультації щодо роботи із Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом.