За січень – липень 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 354 звернення громадян, з яких 152 звернення надійшло засобами електронного зв’язку, 162 – поштою, від міністерства та інших органів влади – 25, від інших установ, організацій - 15.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 32 звернення (9%), контрольно-перевірочної роботи – 36 звернень (10%), щодо сплати місцевих податків, в тому числі податку на майно – 228 звернень (64%), реєстрації та обліку платників податків – 11 звернень (3%), податкової звітності – 13 звернень (4%), єдиного соціального внеску – 4 звернення (1%), з інших питань – 30 звернень (9%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 317 звернень (86% від усіх звернень). За результатами розгляду: дано роз’яснення на 59 звернень, вирішено позитивно – 250 звернень, 8 звернень - не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня – липня 2025 року надійшло 8 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень - 13 звернень від пенсіонерів, 1 звернення від військовослужбовця, по 340 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 2 звернення від учасника бойових дій, 2 звернення від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 звернення від учасників війни, 1 звернення від ветерана військової служби, по 347 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.