Упродовж січня-квітня 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 133 звернення громадян, з яких 51 звернення надійшло засобами електронного зв’язку, 66 – поштою, від органів влади – 12, від інших установ, організацій – 4.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме:
щодо інформування про ухилення від сплати податків – 14 звернень (11 %);
контрольно-перевірочна робота – 16 звернень (12%);
щодо сплати місцевих податків, в тому числі податок на майно – 80 звернень ( 60%);
податкова звітність – 6 звернень ( 5%);
єдиний соціальний внесок – 3 звернення ( 2%);
з інших питань – 14 звернень (10%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 119 звернень (89%). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 25 звернень, вирішено позитивно 88 звернень, 6 звернень – не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-квітня 2025 року надійшло 6 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень: 2 звернення від пенсіонерів, 1 звернення від військовослужбовця, по 130 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень: 1 звернення від учасника бойових дій, 1 звернення від особи з інвалідністю ІІ групи, по 131 зверненню категорія авторів звернень не визначена.