За січень-березень 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 100 звернень громадян, з яких 37 звернень – засобами електронного зв’язку, 54 – поштою, від органів влади – 7, від інших установ, організацій – 2.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 11 звернень (11%), контрольно-перевірочної роботи – 15 звернень (15%), щодо сплати місцевих податків, в тому числі податку на майно – 60 звернень (60%), щодо податкової звітності – 5 звернень (5%), єдиного соціального внеску – 2 звернення (2%), з інших питань – 7 звернень (7%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 82 звернення (82% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 14 звернень, вирішено позитивно – 62 звернення, 6 звернень – не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-березня 2025 року надійшло 6 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень – 2 звернення від пенсіонерів, 1 звернення від військовослужбовця, по 97 зверненнях соціальний стан не визначено.