Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд звернень громадян ГУ ДПС у Тернопільській області: підсумки січня 2025 року

, опубліковано 07 лютого 2025 о 12:14

У січні до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 37 звернень громадян, з яких 13 звернень – засобами електронного зв’язку, 21 – поштою, від інших установ, організацій – 3.

Громадяни зверталися з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 6 звернень ( 16%), контрольно-перевірочна робота – 8 звернень ( 22%), щодо сплати податків – 22 звернення (59 %), податкова звітність – 1 звернення (3%).

За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 25 звернень (68 % від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 3 звернення, вирішено позитивно – 18 звернень, 4 звернення не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.

Впродовж січня 2025 року надійшло 4 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.

За соціальним станом авторів звернень 1 звернення надійшло від пенсіонера, по 36 зверненнях соціальний стан не визначено.

По всіх 37 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.