Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Тернопільській області у 2024 році

, опубліковано 09 січня 2025 о 16:54

За січень-грудень 2024 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 501 письмове звернення громадян, з яких 183 звернення надійшло засобами електронного зв’язку, 268 – поштою, від інших органів, установ, організацій – 50. 

Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 58 звернень (11%), контрольно-перевірочної роботи – 40 звернень (8%), щодо місцевих податків, в тому числі податок на майно – 339 звернень (68%), щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 8 звернень (2%), з інших питань – 56 звернень (11%). 

За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 480 звернень громадян (96 % від усіх звернень), по 21 зверненню термін розгляду не настав. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 113 звернень, вирішено позитивно – 354 звернень, 11 звернень не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 2 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». 

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено. 

Впродовж січня-грудня 2024 року надійшло 11 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило. 

За соціальним станом авторів 24 звернень надійшло від пенсіонерів, по інших зверненнях соціальний стан не визначено. За категоріями авторів звернень 1 звернення – від ветерана військової служби, 6 – від учасника бойових дій, 4 – від осіб з інвалідністю, по інших зверненнях категорія авторів звернень не визначена.