Упродовж січня-вересня 2024 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 324 письмових звернення громадян, з яких 122 звернення надійшло засобами електронного зв’язку, 168 – поштою, від інших органів, установ, організацій – 33.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 48 звернень (15%), контрольно-перевірочної роботи – 30 звернень (9%), щодо місцевих податків, в тому числі податку на майно – 200 звернень (62%), щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 6 звернень (2%), та з інших питань – 40 звернень (12%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 270 звернень громадян (83% від усіх звернень), по 54 зверненнях термін розгляду не настав. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 79 звернень, вирішено позитивно 178 звернень, 11 звернень не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 2 звернення переадресовано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня- вересня 2024 року надійшло 11 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень -–19 звернень від пенсіонерів, по інших зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 1 звернення від ветерана військової служби, 4 – від учасника бойових дій, 3 – від осіб з інвалідністю, по інших зверненнях категорія авторів звернень не визначена.