За січень-червень 2024 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 134 письмових звернення громадян, з яких 49 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 71 – поштою, від інших органів, установ, організацій – 14.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 28 звернень (21%), контрольно-перевірочної роботи – 22 звернення (16%), щодо місцевих податків, в тому числі податок на майно – 61 звернення (46%), щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 2 звернення (1%), та з інших питань – 21 звернення (16%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 120 звернень (90% від усіх звернень), по 14 зверненнях термін розгляду не настав. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 29 звернень, вирішено позитивно – 86 звернень, 4 звернення не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 1 звернення переадресовано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей, не встановлено.
Впродовж січня-червня 2024 року надійшло 4 анонімних звернення. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень – 8 звернень від пенсіонерів, по інших зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 1 звернення від ветерана військової служби, 2 від учасника бойових дій, по інших зверненнях категорія авторів звернень не визначена.