За січень-травень 2024 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 107 письмових звернень громадян, з яких 42 звернення надійшло засобами електронного зв’язку, 53 – поштою, від інших органів, установ, організацій – 12.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 23 звернення (21%), контрольно-перевірочна робота – 18 звернень (17%), щодо місцевих податків, в тому числі податку на майно – 45 звернень ( 42%), щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 2 звернення (2%), та з інших питань – 19 звернень (18%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 82 звернення (77 % від усіх звернень), по 25 зверненнях термін розгляду не настав. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 24 звернення, вирішено позитивно – 52 звернення, 5 звернень не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 1 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-травня 2024 року надійшло 5 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.