Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ПРОТОКОЛ № 1 засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Тернопільській області

опубліковано 05 лютого 2025 о 15:13

Дата та час проведення: 03.02.2025 року, 15.00 год. 

Місце проведення: зал засідань колегії Головного управління ДПС у Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Білецька, 1)

 

Присутні від ДПС: 

Руслан Цвігун, в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області;

Володимир Брудко, начальник управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Тернопільській області;

Тарас ІВАНИШИН, начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Тернопільській області; 

Валерій ГОРОШКО, заступник начальника управління – начальник відділу моніторингу операцій та ризиків, роботи з ризиками управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Тернопільській області;

Наталія КУНЦЬО, начальниця відділу ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального управління контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС у Тернопільській області;

Наталія Сорока, завідувачка сектору інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Тернопільській області.

 

Присутні від інститутів громадянського суспільства:

9 учасників Громадської ради (перелік додається). 

Відсутні – 7 (з поважних причин).

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1.   Підсумки роботи ДПС у 2024 році. Стан реалізації проєкту ДПС «Територія високого рівня податкової довіри». 

2.   Система моніторингу критеріїв оцінки ризиків: як працює та шляхи покращення роботи СМКОР.

3.   Новації законодавства для громадян та ФОП (військовий збір; нові правила для мобілізованих ФОП; нова грошова оцінка землі).

4.   Закон України від 18.06.2024 № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»: основні нововведення.

5.   Різне. 

 

СЛУХАЛИ:

Михайла Лучка, який відкрив засідання та запропонував проголосувати за запропонований Порядок денний. 

ГОЛОСУВАЛИ: 

«за» – 9; 

«проти» – 0; 

«утрималися» – 0 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: 

Затвердити запропонований Порядок денний.  

 

З питання 1 Порядку денного 

СЛУХАЛИ: 

Руслана Цвігуна, який розповів про результати роботи податкової служби області. Зокрема, зазначив, що у 2024 році платники області спрямували до Зведеного бюджету України 17 млрд 496,7 млн грн податків та зборів. Вдалося забезпечити приріст порівняно з 2023 роком, який склав 3 млрд 50,7 млн грн або ж 21 відсоток. До державної скарбниці від наших краян надійшло 8 млрд 825,6 млн гривень. Серед основних бюджетоформуючих платежів лідирують податок з доходів фізичних осіб – майже 3,9 млрд, податок на додану вартість – більш як 2,8 млрд та податок на прибуток – понад 1,1 млрд гривень. Доходи місцевих бюджетів упродовж 2024 року склали майже 8,7 млрд гривень.

Окремо зупинився на реалізації проєкту ДПС «Територія високого рівня податкової довіри». Зокрема, зазначив, що на виконання Національної стратегії доходів України до 2030 року та враховуючи вимоги Закону України від 18.06.2024 року №3813 «Про внесення змін до Податкового Кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» в Тернопільській області визначено 192 таких платники з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (185 - юридичних осіб та 7 – фізичних осіб). За даними платниками закріплено 13 комплаєнс-менеджері (11 – юридичні особи та 2 – фізичні особи).

По ініційованих платниками 125 звернень у січні 2025 року стосувались наступних податків: ПДВ – 24; податок на майно – 18; мінімальне податкове зобов’язання – 21; інші – 42. Основними темами звернень були порядок обчислення податку – 22; строк та порядок сплати податку – 11; звітність (строк, порядок подання та порядок заповнення звітності) -13; інше -61.

Ініційовані комплаєнс-менеджером – 442 звернення: телефоном  - 440; за допомогою відеоконференції – 2. Щодо питань, які стосувалися податків: ПДВ – 293; податок на майно – 21; мінімальне податкове зобов’язання – 17; інші – 80.

Основними темами звернень були: порядок обчислення податку – 21; строк та порядок сплати податку – 40; звітність (строк, порядок подання та порядок заповнення звітності) – 96; інше -268.

Михайла Лучка, який запропонував взяти до відома інформацію.

ГОЛОСУВАЛИ: 

«за» – 9; 

«проти» – 0; 

«утрималися» – 0 

Рішення прийнято.

ВИРІШИЛИ: 

Інформацію взяти до відома. 

 

З питання 5 Порядку денного 

СЛУХАЛИ: 

Михайла Лучка, який запропонував, беручи до уваги той факт, що надійшла інформація про замінування будівлі ГУ ДПС та дбаючи про безпеку людей, розгляд решту питань Порядку денного перенести на інший день.

ГОЛОСУВАЛИ: 

«за» – 9; 

«проти» – 0; 

«утрималися» – 0 

Рішення прийнято.

 

 

Голова                                                                                                          Михайло ЛУЧКО

 

 

Секретар                                                                                                      Наталія СОРОКА