Дата та час проведення: 20.06.2024 року, 15.00 год.
Місце проведення: зал засідань колегії Головного управління ДПС у Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Білецька, 1)
Присутні від ДПС:
Руслан Цвігун, в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області;
Роман Валецький, заступник начальника управління – начальник відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Тернопільській області;
Сергій Мудрий, начальник відділу контролю за відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Тернопільській області;
Володимир Брудко, начальник управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Тернопільській області;
Наталія Сорока, завідувачка сектору інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Тернопільській області.
Присутні від інститутів громадянського суспільства:
11 учасників Громадської ради (список додається).
Відсутні – 5 (з поважних причин).
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Особливості проведення фактичних перевірок; відповідальність за порушення Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
2. Бюджетне відшкодування ПДВ: хто має право та як отримати; основні причини відмови.
3. Особливості сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю у 2024 році.
4. Різне.
СЛУХАЛИ:
Михайла Лучка, який відкрив засідання та запропонував проголосувати за запропонований Порядок денний.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 11;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
ВИРІШИЛИ:
Затвердити запропонований Порядок денний.
СЛУХАЛИ:
Руслана Цвігуна, який виступив із вступним словом. Розповів про результати роботи податкової служби області за 5 місяців. Окремо зупинився на проблемних питаннях, розгляд яких заплановано на засідання та які викликають суспільний резонанс.
Михайла Лучка, який запропонував взяти до відома інформацію.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 11;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
ВИРІШИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
З питання 1 Порядку денного
СЛУХАЛИ:
Романа Валецького, який розповів про особливості проведення фактичних перевірок та відповідальність за порушення Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Окремо зупинився на обов’язкових реквізитах в розрахункових документах.
Тараса Маршалка, Павла Іванечка, Михайла Лучка, які запитували динаміку зростання кількості зареєстрованих РРО, про особливості застосування штрафних санкцій за відсутність коду УКТ ЗЕД.
Михайла Лучка, який запропонував взяти до відома інформацію, а учасникам надати пропозиції щодо незастосування штрафних санкцій за помилки програмного характеру в електронному вигляді секретарю ради.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 11;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
З питання 2 Порядку денного
СЛУХАЛИ:
Сергія Мудрого, який розповів про бюджетне відшкодування ПДВ, зокрема, хто має право та як отримати, основні причини відмови.
Михайла Лучка, який запропонував взяти до відома інформацію.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 11;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
З питання 3 Порядку денного
СЛУХАЛИ:
Володимира Брудка, який акцентував увагу на особливостях сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю.
Євгена Дуфанця, Юрія Іванечка, Павла Іванечка, Петра Мокрія, які запитували про причини надсилання платникам по два-три ППР на одну і ту ж адресу, завищені суми податку тощо.
Михайла Лучка, який запропонував взяти до відома інформацію
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 11;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
З питання 4 Порядку денного
СЛУХАЛИ:
Михайла Лучка, який подякував за плідний діалог та конструктивну полеміку та запропонував надати пропозиції щодо дати наступного засідання ради та питання для розгляду в електронному вигляді секретарю ради.
Голова Михайло ЛУЧКО
Секретар Наталія СОРОКА