Дата та час проведення: 02.12.2022 року, 13.00 год. (перенесено з 01.12.2022 15.00 через оголошення повітряної тривоги)
Місце проведення: зал засідань колегії Головного управління ДПС у Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Білецька, 1)
Присутні від ДПС:
Руслан Цвігун, в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області;
Наталія Стецько, начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Тернопільській області.
Присутні від інститутів громадянського суспільства (далі – ІГС):
8 учасників Громадської ради (список додається).
Відсутні – 8 (з поважних причин).
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
- Вступне слово в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Руслана ЦВІГУНА.
- ПДВ – зміни, що спрямовані на удосконалення робити системи блокування податкових накладних. Доповідач: Наталія СТЕЦЬКО, начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Тернопільській області.
- Різне.
СЛУХАЛИ:
Павла Іванечка, який відкрив засідання та запропонував проголосувати за запропонований Порядок денний.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 8;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
ВИРІШИЛИ:
Затвердити Порядок денний наступного змісту:
- Вступне слово в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Руслана ЦВІГУНА.
- ПДВ – зміни, що спрямовані на удосконалення робити системи блокування податкових накладних. Доповідач: Наталія СТЕЦЬКО, начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Тернопільській області.
- Різне.
З питання 1 Порядку денного
СЛУХАЛИ:
Руслана Цвігуна, який розповів, що головна тема засідання надзвичайно важлива й актуальна. Адже зміни до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних потребують обговорення. Нагадав, що такі зміни внесені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1154, дана Постанова набрала чинності 14 жовтня поточного року. А сам Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабміну від 11 грудня 2019 року № 1165.
Оскільки тема блокування податкових накладних постійно викликає чимало запитань у бізнес-спільноти та громадськості, податківці детально роз’яснюють усі нюанси та новації, а також відповідають на наявні проблемні питання. Адже практика показує, що останні зміни, які були спрямовані на удосконалення робити системи блокування податкових накладних, не лише вирішили ряд питань, але й стали проблемними для бізнесу.
Павла Іванечка, який зазначив, що питання блокування податкових накладних викликало шквал критики з боку суб’єктів господарювання. Запропонував взяти до відома інформацію.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 8;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
ВИРІШИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
З питання 2 Порядку денного
СЛУХАЛИ:
Наталію Стецько, яка детально роз’яснила усі нюанси та новації щодо зупинення реєстрації податкових накладних, а також відповіла на наявні проблемні питання представників Громадської ради.
Івана Іскерського, Юрія Іванечка, Павла Іванечка, які озвучили нагальні питання щодо блокування податкових накладних, які виникають у представників бізнесу.
Павла Іванечка, який запропонував взяти до відома інформацію.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 8;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
З питання 3 Порядку денного
СЛУХАЛИ:
Андрія Присяжного, який вніс пропозицію підтримати ініціативу Тернопільської обласної ради профспілок щодо відтермінування Закону України від 21.09.2022 № 2620-IX «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Адже в період дії воєнного стану та нестабільної фінансово-економічної ситуації припинення Фонду соціального страхування України руйнує принцип соціального діалогу та партнерства.
Павла Іванечка, який запропонував проголосувати щодо наданої пропозиції.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 8;
«проти» – 0;
«утрималися» – 0
Рішення прийнято.
СЛУХАЛИ:
Павла Іванечка, який подякував учасникам зібрання за плідний діалог та закрив засідання.
Заступник голови Павло ІВАНЕЧКО
Секретар Наталія СОРОКА