Впродовж січня-грудня 2018 року до територіальних органів ДФС у Тернопільській області надійшло 75 інформаційних запитів, що на 18 більше, ніж у відповідному періоді 2017 року.
Більшість заяв надійшло електронкою – 44, поштою ж - 31 заява. Значна частина запитів – звернення від громадян - 35 заяв, від юридичних осіб надійшло 25 запитів, від представників засобів масової інформації – 11 заяв, від об'єднання громадян без статусу юридичної особи – 3 запити, отримано також запит від інших органів виконавчої влади як розпорядників інформації.
У своїх запитах на інформацію заявники насамперед цікавляться доходами та сплаченими сумами податків суб’єктів господарювання, наявністю податкового боргу, поданням звітності, використанням реєстраторів електронних систем у громадському транспорті суб’єктами підприємницької діяльності, надання інформації про наявність найманих працівників у приватних підприємців, роботою комісій ГУ ДФС в області, нелегальними автозаправними станціями.
За результатами розгляду запитів фахівцями органів ДФС області задоволено 55 заяв, на які надано вичерпні відповіді, на 17 запитів надано відмови у наданні інформації, ще 3 заяви надіслано належному розпоряднику інформації.