Протягом січня-жовтня 2018 року до територіальних органів ДФС у Тернопільській області надійшло 65 інформаційних запитів. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 21.
Найбільше інформаційних запитів надійшло до Головного управління ДФС в області - 56 запитів (86,2%), звертались заявники і до Тернопільської ДПІ – 8 запитів (12,3%) та до Чортківської ДПІ – 1 запит (1,5%).
За формою подання 28 запитів надійшли поштою, решта (37) - електронною поштою. Щодо категорії запитувачів, то від громадян надійшло 32 запити, від юридичних осіб – 19 запитів, від представників засобів масової інформації – 10, від об'єднання громадян без статусу юридичної особи – 3. Один запит отримано від інших органів виконавчої влади як розпорядників інформації.
У своїх запитах на інформацію запитувачі насамперед цікавляться доходами та сплаченими сумами податків суб’єктів господарювання, наявністю податкового боргу, поданням звітності, використанням реєстраторів електронних систем в громадському транспорті суб’єктами підприємницької діяльності, надання інформації про наявність найманих працівників у приватних підприємців, роботою комісій фіскальної служби в області, нелегальними автозаправними станціями.
Фахівці органів ДФС в області усі запити розглянули. Відтак 45 запитів задоволено та надано вичерпні відповіді, по 17 заявах відмовлено у наданні інформації, ще 3 запити надіслано належному розпоряднику інформації.