Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій

опубліковано 04 квітня 2013 о 15:51

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ

 

__________________________________________________________________

               46003, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, тел.43-46-00

       04.04.2013 року                                                                                                            м. Тернопіль                                                                                      

 

                                                   Звіт

про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій від 04.04.2013р. ,, Послуги щодо загального очищення будівель’’ Код державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 – 81.21.1

 

1.Замовник:

1.1. Найменування: Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція Тернопільської області Державної податкової служби

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 21131189

1.3. Місцезнаходження. м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, 46003.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, Ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Пастущак Михайло Петрович начальник відділу адміністративно – господарського забезпечення тел.-факс (0352) 43-46-00.

1.5. Головний розпорядчик коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).

 Державна податкова служба України код за ЄДРПОУ 19355711

 

2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти Держбюджету України.

 

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування. Послуги щодо загального очищення будівель.

Код державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010-81.21.1

3.2. Кількість товарів або обсяг надання послуг.

Службові і технічні приміщення загальною площею – 3307,9 кв.м.

місця загального користування (туалети)  – 17 шт.

3.3. Місце поставки товарів чи надання послуг.

За адресою замовника м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, 46003.

3.4. Строк поставки товарів, надання послуг. Березень – грудень 2013 року.

 

4. Інформування про процедуру закупівлі:

4.1. Адреса  веб-парталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про процедуру запиту цінових пропозицій: www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса суб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій (у разі наявності) http.tr.sts.gov.ua

4.3. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій,опублікованого в  державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-парталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. 18 лютого 2013 року ВДЗ № 14 (757) № 054542.

4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-парталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. 12 березня 2013 року ВДЗ № 20/5 (763/5) № 091124.

4.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-парталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. 28 березня 2013 року ВДЗ № 25 (768) № 099813.

 

5.Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції:

5.1. Кількість учасників процедури закупівлі. 2(два)

5.2. Найменування/прізвище, ім’я по батькові.

5.2.1.Дочірне підприємство ,,СОВР-2’’ Товариства з обмеженою відповідальністю ,,СОВР-1’’

5.2.2. Підприємство профспілки ,,Терпрофсервіс,, Тернопільської обласної організації профспілки працівників органів ДПС України

5.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

5.3.1. Код ЄДРПОУ 36067929

5.3.2. Код ЄДРПОУ 38248393

5.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи).

5.4.1. м. Тернопіль, вул. 15 квітня, 10, 46023, (0352) 26-82-02

5.4.2. м. Тернопіль, вул. Білецька,1, 46003, (0352) 23-63-17

 

6. Інформація щодо цінових пропозицій:

6.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час) 05 березня 2013 року до 15.00 год.

6.2 Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час) 05 березня 2013 року 15.00 год. 30 хв.

6.3. Кількість отриманих цінових пропозицій 2 (дві)

6.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, обґрунтування підстава відхилення. Не має

6.5. Ціна істислий опис інших умов кожної цінової пропозиції.

6.5.1. 175485,75 грн. з урахування ПДВ

(Сто сімдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят п’ять гривень 75 копійки з урахування ПДВ).

6.5.2. 175430,75 грн. з урахування ПДВ

(Сто сімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять гривень 75 копійок з урахування ПДВ).

6.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з ПДВ)

175430,75 грн. з урахування ПДВ

(Сто сімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять гривень 75 копійок з урахування ПДВ).

6.7. Дата акцепту пропозиції. 07.03.2013

 

7. Інформація про учасника,з яким укладено договір про закупівлю:

7.1. Найменування/прізвище, ім’я по батькові.

Підприємство профспілки ,,Терпрофсервіс,, Тернопільської обласної організації профспілки працівників органів ДПС України

7.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. Код ЄДРПОУ 38248393

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. м. Тернопіль, вул. Білецька, будинок № 1, 46003,  (0352) 23-63-17

 

8. Дата укладення договору  про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 20.03.2013

175430,75 грн. з урахування ПДВ

(Сто сімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять гривень 75 копійок з урахування ПДВ).

 

9. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).

 

10. Дата і підстава прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю.

 

11. Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана такою, що не відбулася:

11.1. Дата прийняття рішення.

11.2. Підстави.

 

12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідальність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України ,,Про здійснення державних закупівель’’ (далі – Закон), із зазначенням відповідних підстав:

12.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.

12.1.1.Дочірне підприємство ,,СОВР-2’’ Товариства з обмеженою відповідальністю ,,СОВР-1’’

12.1.2. Підприємство профспілки ,,Терпрофсервіс,, Тернопільської обласної організації профспілки працівників органів ДПС України

12.2. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного учасника.

 

13. Інша інформація.

 

14. Склад комітету з конкурсних торгів:

 

Заступник голови комітету,

начальник відділу адміністративно -

господарського забезпечення                                          М.П. Пастущак

 

Начальник відділу фінансування,

бухгалтерського обліку та звітності                                Л.О. Жук

 

Начальник управління інформатизації

та обліку платників податків                                            І.Я. Вятчанінова

 

Головний спеціаліст сектору персоналу                         О.І. Шкриба

 

Голова  комітету з конкурсних торгів                             Є.В. Воробець

 Секретар комітету з конкурсних торгів                           Л.З. Стець