ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА
У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
46003, м. Тернопіль, вул.Білецька,1, тел.43-46-01
25.03.2013 року м. Тернопіль
ЗВІТ
про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій N3 від 25.03.2013 «Послуги щодо загального очищення будівель» Код державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 – 81.21.1
1. Замовник:
1.1. Найменування. Державна податкова служба у Тернопільській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 01292217
1.3. Місцезнаходження. м. Тернопіль, вул. Білецька,1, 46003
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Уніят Галина Миколаївна головний спеціаліст відділу адміністративно – господарського забезпечення тел –факс (0352) 43-46-11.
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна податкова служба України Код за ЄДРПОУ 19355711
2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти Держбюджету України
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування. Послуги щодо загального очищення будівель
Код державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 – 81.21.1
3.2. Кількість товарів, обсяг надання послуг.
службові та технічні приміщення загальною площею - 5595,9 кв. м.
місця загального користування (туалети) – 16 штук.
3.3. Місце поставки товарів, надання послуг.
За адресою замовника м. Тернопіль, вул. Білецька,1, 46003.
3.4. Строк поставки товарів, надання послуг.
березень – грудень 2013 року.
4. Інформування про процедуру закупівлі:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій (у разі наявності). http.tr.sts.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. 11 лютого 2013 року ВДЗ №12(755) №048689
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. 04 березня 2013 року ВДЗ №18/3(761/3) №084700
4.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. 25 березня 2013 року ВДЗ №24 (767) №095867
5. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції:
5.1. Кількість учасників процедури закупівлі. 3(три)
5.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
5.2.1. Підприємство профспілки «Терпрофсервіс» Тернопільської обласної організації профспілки працівників органів ДПС України
5.2.2. Дочірнє Підприємство «СОВР-2» Товариства з обмеженою відповідальністю «СОВР -1»
5.2.3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія «Коменерго-Тернопіль»
5.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
5.3.1. Код ЄДРПОУ 38248393
5.3.2. Код ЄДРПОУ 36067929
5.3.3. Код ЄДРПОУ 35414648
5.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи).
5.4.1. м. Тернопіль, вул. Білецька,1, 46003, (0352) 23-63-17
5.4.2. м. Тернопіль, вул. 15 квітня,10, 46023, (0352) 26-82-02
5.4.3. м. Тернопіль, вул. Д.Нечая, 31, 46003, (0352) 25-99-98
6. Інформація щодо цінових пропозицій:
6.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час). 26 лютого 2013 року до 15.00 год.
6.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час). 26 лютого 2013 року 15 год. 30 хв.
6.3. Кількість отриманих цінових пропозицій. 3(три)
6.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, обґрунтування підстав відхилення. Не має
6.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної цінової пропозиції.
6.5.1. | 178785,74 грн. з урахування ПДВ; (Сто сімдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят п’ять гривень 74 копійки з урахування ПДВ.) |
6.5.2. | 186912,40 грн. з урахування ПДВ; ( Сто вісімдесят шість тисяч дев’ятсот дванадцять гривень 40 коп. з урахування ПДВ.) |
6.5.3. | 552947,70 грн. з урахування ПДВ; (П’ятсот п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот сорок сім грн. 70 коп. з урахування ПДВ.) |
6.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з ПДВ) |
178785 гривень 74 копійок з урахування ПДВ; (Сто сімдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят п’ять гривень 74 копійки з урахування ПДВ.) |
6.7. Дата акцепту пропозиції. 27.02.2013
7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Підприємство профспілки «Терпрофсервіс» Тернопільської обласної організації профспілки працівників органів ДПС України
7.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. Код за ЄДРПОУ 38248393
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. м. Тернопіль, вул. Білецька, будинок №1, 46003 (0352) 23-63-17
8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 13.03.2013
178785 гривень 74 копійок з урахування ПДВ;
(Сто сімдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят п’ять гривень 74 копійки з урахування ПДВ.)
9. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).
10. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю.
11. Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана такою, що не відбулася:
11.1. Дата прийняття рішення.
11.2. Підстави.
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон), із зазначенням відповідних підстав:
12.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону. 12.1.1. Підприємство профспілки «Терпрофсервіс» Тернопільської обласної організації профспілки працівників органів ДПС України
12.1.2. Дочірнє Підприємство «СОВР-2» Товариства з обмеженою відповідальністю «СОВР -1»
12.1.3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія «Коменерго-Тернопіль»
12.2. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.
13. Інша інформація.
| 14. Склад комітету з конкурсних торгів ______________________________________ (прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів). | |
| Заступник голови комітету, начальник управління інформатизації та обліку платників податків Б.М. Івасик | ______________________________ (підпис) |
| | | | |
Головний бухгалтер - завідувач сектору фінансування, бухгалтерського обліку та звітності О.О.Гуць | ______________________________ (підпис) |
Заступник начальника управління правового забезпечення, начальник юридичного відділу Н.І. Папа | ______________________________ (підпис) |
СДПІ сектору охорони державної таємниці та технічного захисту інформації С.О. Підгірець | ______________________________ (підпис) |
Голова комітету з конкурсних торгів | О.В. Конончук | _______________ (підпис) М. П. |
Секретар комітету з конкурсних торгів | Г.М. Уніят | _______________ (підпис) |