Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Письмові звернення громадян в ДПС розглядають вчасно

опубліковано 10 вересня 2021 о 13:14

Протягом січня-серпня 2021 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 116 письмових звернень від 116 громадян (в т.ч. 2 колективних, 15– анонімні).

Із загальної кількості звернень, отриманих у 2021 році, 32 надійшло поштою, 65 – засобами електронного зв’язку, 19 – подані через Центр обслуговування платників.

Всі отримані письмові звернення розглянуто у встановлений законом термін. Фактів розгляду звернень, виконаних з порушенням законодавчо встановленого терміну, не встановлено.

За результатами розгляду письмових звернень, фахівцями ГУ ДПС у Тернопільській області надано роз’яснення по 75 зверненнях (86%); 3 звернення (2,9%) надіслано за належністю, відповідно до ст.7 ЗУ „Про звернення громадян”; 17 звернень (16,5%) повернуто заявнику  відповідно до ст.5 ЗУ „Про звернення громадян”; на  4 звернення  надано  відмову  (3,9%); 17 звернень (16,5%) не підлягає розгляду, відповідно до ст.8 ЗУ „Про звернення громадян”.